کافه کاغذی

پسرانه - دخترانه

کافه کاغذی

پسرانه - دخترانه

حرف دل مردا

سلام ... این مطلب جالب توی مجله خانه و خانواده چاپ شده بود با عنوان شکایت مردان از زنان

(به دلیل اینکه همشون مهم هستند اولویت یک دارند همشون)


1- درسته که من بعضی مواقع به تو فکر نمیکنم، ولی دنیا که به آخر نمیرسه ... چرا اینو درک نمیکنی بابا؟!

1- وقـتی جایی داریم میریم،به پیر، به پیغمبر، هرچی میپوشی قشنگه و بهت میاد! اینقدر سئوال نکن!

1- چپ میرم‌، راست میرم،‌ آبغوره میگیری، به جون خودم وخودت یه کارخونه آبغوره‌گیری بزن پول توشـه!

1- بابا هرچی میخوای رو راست بگو! چرا طفـــره میری؟! به من چه که شوهرخواهرت برای خواهرت گردنبند مروارید خریده؟ منظورت چیه؟!

1- حواس ندارم خب! چرا قهر میکنی؟! خب آدمیزاد یادش میره تولدت و سالگرد ازدواجمون کی بوده! دو روز قبلش بهم یادآوری کنی میمیری؟!

1- بابا ! من نوکرتم! شما فقط هم با «آره» و «نــه»‌ جوابمو بدی کافــیه! دلیل و برهان و این چیزا نمیخواد دیگه!

1- وقـتی مشـکلی داری که میتونم حلش کنم، بیا نوکرتم هسـتم. ولی اگه فـقط میخوای درد دل کنی و خودتو لوس کنی، من نوکرتم! دست از سر ما ور دار! برو به دوســتات تلفن کن!‌

1- اگه میگی 17 ماهه که سردردی داری و نمیشـه بهت نزدیک شد،‌ پس قضــیه جدیه! برو پیش دکـتر خب!

1- بابا! بنزین زدن که کاری نداره!! جون مادرت خودت بزن!‌

1- اگه یه چیزی گفـتم که ازش دو جور برداشت کردی، به خدا منظـور من اون برداشـت خوبه بوده!‌ آتیش به پا نکن!

1- حسودی نکن نوکرتم! بهـت هم بر نخوره! خدا چشم داده برای دیدن و لذت بردن از زیبائی‌ها!

1- آخه من نوکرتم! تمام زندگیمون که نمیتونه مثل اون سه چهار هـفـته اول باشـه! چرا نمیفهــمی؟!

1- بابا! من که علم غیب ندارم، از اونچه که تو کله سرکار خانوم هم میگذره خبر ندارم! از روی چشمات هم نمیفـهمم چــته! زبون که داری ماشــالله! خودت بگو دردت چیه!

1- وقـتی میپرسم «چه شـده؟» و تو میگی «هیچی!»، من که میدونیم داری دروغ میگی و «یه چیزی شـده!» ولی به روی خودم نمیارم که درگیر عواقب وخیم بعــدی‌اش نشــم!
... همین!

بعد از تحریر : جالب بود نه ؟

نظرات 16 + ارسال نظر
شیرین 1387/06/27 ساعت 15:44 http://lionqueen.blogsky.com

خوب دست خودمون که نیست . دوست داریم تک باشیم و عزیز باشیم . این وسواس ها هم نصفش نازه .

پروین 1387/06/27 ساعت 15:45 http://golpar.blogsky.com

وبلاگ تو خیلی قشنگ تره از اینکه به وبلاگم سر زدی ممنونم

سلام!
(بابا هرچی میخوای رو راست بگو! چرا طفـــره میری؟! به من چه که شوهرخواهرت برای خواهرت گردنبند مروارید خریده؟ منظورت چیه؟)
دم شوهر خواهره گرم! منو یاد یه چیزی انداخت :))
کامل نخوندم! ولی حالا دوباره میام میخونم :))

سلام ممنون که سر زدی خوشحال میشم که باهاتون همکاری کنم اینم آی دی من:alone.1983@yahoo.com

قشنگ بود . مرسی

سهیل 1387/06/28 ساعت 07:41 http://soha.blogsky.com

سلام ممنون ازاین که به وبلاگ من سر زدی.
هم وبلاگت خوبه هم قالبت قشنگه اگه موافق با تبادل لینک بودی بگو تا لینکت کنم .
بای. سهیل.

سلام ارش من نمیتوانم وارد بشم چی کار کنم

سلام
دوباره دعوتت می کنم اما حسین تا نگفتم آپ نکن
باشه؟

ارش من برای ورود مشکل دارم وقتی ورود به سیستم رامیزنم
فقط وبلاگ خودم هسست و وبلاگ تو نیست که من برای نویسندگی برم تو

ترنم 1387/06/28 ساعت 11:32 http://tarannom6.blogfa.com

سلام بروبچ باحال
خسته نباشید
خیلی نازه هم قالب هم همه چی .
وبلاگ گروهیه؟ایشالله موفق باشید.
آخجون چه خوبه که شکلک نداره!
منتظرحضورپرمهرتون هستم.
تابعد

بابا پس کی من اپ کنم

ممنون ارش فقط بگو کی اپ کنم خداحافظ

سلام
حسین جان آپ کن اما امکان نظر رو بردار تا تو پستای پایین نظر بدن

بی نام 1387/06/29 ساعت 21:09

شما کدوم ارش هستید؟
اگه اون ارشی که من فکر میکنم باشید باید بگم نوشتت خیلی مزخرف بودازت متنفرم تو ادم بد جنسی وسنگدلی هستی هیچوقت نمی بخشمت امیدوارم طرف مقابلت ولت کنه تو ارزش هیچی را نداری حتی نفرت خدا لعنتت کنه که دانسته یا ندانسته با احساس من بازی کردی. در ضمن اعتماد به نفس کاذبت خیلی بالاست . اگر هم اونی که من فکر میکنم نباشی که هیچ.

سلام ممنون از دعوتت.خوشحال میشم بتونم برات کاری بکنم.

ندی 1387/06/30 ساعت 11:43

پارتی بازیه؟ چرا نظر من درج نشد ؟

ندی 1387/06/30 ساعت 11:45

پارتی بازیه؟چرا نظر من درج نشد؟

شان مایکل 1387/06/30 ساعت 15:24

اقای بی نام سرت به تنت زیادی کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد